2012. április 1., vasárnap

Huhúúúhu

Évekkel ezelőtt kezdődött. Amikor Hanna kívánságára hozzánk költözött keresztszüleimtől egy kerámia bagoly. A szépségen lévő monogramból nem sikerült kiderítenem, ki készítette, de az bizonyos, hogy már az ötvenes években megvolt. Innentől kezdve egyenes út vezetett az otthonunkban a különböző baglyok sokasodásához. 
Ezúttal fonalból egy csapatnyi. Ádámnak. Csakúgy. 


Mert én is nagyon megszerettem őket. 

A minta a ravelry-ről van, Kate Davies pulcsija egyszerű és nagyszerű, kezdő pulcsikötők (mint én) számára igazi élmény, pedig eltérő fonal- és tűvastagsággal, átszámolással dolgoztam.

És az eredmény igazán nagyon szeretnivaló!

A nyaka az egyetlen, amit egyszer visszafejtettem: túlságosan szélesnek tűnt az arányos fogyasztás mellett, ezért nekiugrottam mégegyszer. Még így is kicsit széles, de az ujján a passzé is visszahajtós és a teste hosszában is van úgy + 3-4 cm. Nem nehéz kitalálni, miért is - szeretném, ha sokáig tudná hordani....

Fonal: Barka - Tavaszi szél, Lapis lazuli
Tű: bambusz körkötőtű 4,5 és 4,0 mm
Bagolyszemek: féldrágakövek/ásványok  Ariadne sok kincset rejtő kamrájából


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails